sâmbătă, 1 decembrie 2012

Compunere camera mea - descriere


Câteva idei despre camera mea. Compunerea ar putea avea titlul Cum arată camera mea și descrie camera unei fete.

De pe peretele camerei îmi zâmbește larg o figură blondă cu ochi albaștri. E Hannah Montana, actrița și cântăreața mea preferată. Posterul lucios, căci despre el vorbesc, este mare cât jumătate din peretele camerei. Amplasat deasupra patului, este cel mai important element din universul camerei mele. Mă mândresc foarte tare cu acest poster cu atât mai mult cu cât are autograful original al vedetei de la Hollywood. În fiecare dimineață, atunci când mă trezesc, arunc o privire spre posterul meu și simt cum mă binedispune.

În apropierea Hannei, o bibliotecă de culoare roșie, agățată de perete geme sub greutate cărților. Sunt atât de multe cărți îngrămădite încât se simte nevoia unei noi biblioteci, dar mult mai încăpătoare. Fiind o cititoare înrăită, am strânsă o frumoasă colecție de cărți, de toate felurile, dar mai ales titluri din literatura română. De un colț al bibliotecii am prins o lampă care împrăștie o lumină palidă în toată camera. De pe raftul de sus al bibliotecii, două dintre păpușile de pluș ale copilărie mele îmi veghează neîncetat camera. Este vorba de un ursuleț maroniu cu papion și de o pisicuță albă cu fundiță roșie. Cele două animale drăguțe sunt singurele jucării pe care le-am păstrat din perioada în care eram la grădiniță.

Biroul la care îmi petrec câteva ore pe zi se află sub biblioteca cu cărți. Nici mare, dar nici mic, în ultima perioadă a devenit neîncăpător datorită calculatorului, care ocupă o mare parte din el. Din acest motiv încerc să-l țin cât mai ordonat și cât mai curat. Partea opusă a camerei este ocupată de un pat, iar lângă el străjuiește un dulap cu haine.

Cu toate că uneori aș dori să am o cameră ceva mai mare, sunt foarte multumită de camera mea. Îmi petrec o mare parte din timpul meu liber aici, astfel că am încercat să o amenajez în așa fel încât să mă simt foarte bine în ea.

Un comentariu: