sâmbătă, 1 decembrie 2012

Doi prieteni despre vacanţa de vară


Un dialog între doi prieteni, care discută despre vacanţa de vară.


La umbra deasă a unui copac bătrân, aflat în faţa unui bloc, doi vecini şi prieteni, Vasile şi Mircea, stau de vorbă. Sunt bucuroşi că se revăd, acum la finalul vacanţei.

- Salut, Vasile! Ce bine îmi pare să te văd. Mi-a fost dor de tine. Mi-ai lipsit în această vacanţă.
- Da, şi eu mă bucur să te revăd Mircea. Dar e ceva schimbat la tine... lasă-mă să te privesc mai bine.
- Ce e schimbat? spuse curios Mircea.
- Aha. Acum ştiu. Eşti bronzat. Ai fost la mare?
- Da. Am stat două săptămâni la Eforie Nord. A fost foarte frumos. Toată ziua m-am bălăcit. Am avut noroc că am fost cazaţi într-un hotel aproape de apă.
- Ce frumos! Dar tu ştii să înoţi, Mircea?
- Doar puţin, a încercat tatăl meu să mă înveţe câteva mişcări, dar nu am reuşit. Sper ca la anul să reuşesc fără colac. Dar tu ştii, Vasile?
- Eu am învăţat vara aceasta. Am fost la bunici aproape toată vacanţa. Împreună cu mine au fost şi verii mei: Mihai şi Ionel. Ei m-au învăţat cum să plutesc, astfel că am deprins tainele înotului.
- Uau, ce tare! spuse entuziasmat Mircea. Crezi că mă poţi învăţa şi pe mine?
- Da aş putea, dar trebuie să mai prindem o zi călduroasă. Ce altceva ai mai făcut vara aceasta, Mircea?
- Am fost plecat la mătuşa mea la Bucureşti. Mătuşa mea mă iubeşte foarte mult şi mi-a făcut o mulţime de cadouri.
- De ce? a fost ziua ta, întrebă Vasile.
- Nu, dar sunt singurul ei nepot. De câte ori mă vede mă umple de cadouri, spuse Mircea zâmbind. Ghici ce am primit?
- Hmmm, nu ştiu. O bicicletă? încercă să ghicească Vasile.
- Da, ai ghicit! Eşti tare! strigă celălat copil. Şi în plus ... un PS3 şi câteva DVD-uri cu jocuri.
- Vai ce frumos! Un PS3! Şi eu îmi doresc unul... spuse Vasile.
- Hai să mergem să-ţi arăt jocul. Am unul, numit FIFA 2010 este grozav de jucat multiplayer. Vrei?
- Da, hai să mergem. Apoi mai povestim despre ce am mai făcut în această vacanţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu