sâmbătă, 1 decembrie 2012

Scrisoare către mama de 8 martie

Dragă mamă,

Cu ocazia zilei de 8 martie - Ziua Femeii, dar şi a mamei, doresc să-ţi împărtăşesc dragostea şi recunoştinţa pe care ţi-o port. Chiar dacă uneori te mai necăjesc şi nu te ascult, să ştii că nu o fac cu bună ştiinţă. Iar după ce fac câte-o boacănă îmi pare rău pentru supărarea pe care ţi-am pricinuit-o. Acesta e şi motivul pentru care nu pot să-ţi ascund nimic şi îţi mărturisesc imediat ce am greşit.

Încă de mic copil, ai avut grijă de mine, m-ai protejat şi mai înconjurat cu iubire. Îmi aduc aminte şi acum câte nopţi nu ai dormit, deoarece ai vegheat la căpătâiul meu, eu fiind bolnav. În alte dăţi când m-au supărat alţi copii, m-ai încurajat şi mi-ai insuflat curaj. Pentru asta, mamă, îţi voi fi pentru toată viaţa mea recunoscător.

Şi acum, ca elev, îmi dai în fiecare zi o mână de ajutor la lecţii. Ştiu că de multe ori eşti obosită, când vii de la serviciu, dar niciodată nu mi-ai spus că nu ai timp pentru mine. Întotodeauna te-ai sacrificat pentru mine şi pentru asta mamă te voi respecta mereu.

Pentru viitor, dragă mamă, îţi urez să ai parte de bucurii multe, sănătate, mult noroc şi spor în tot ce întreprinzi. Mai sper mama mea să ai parte de linişte şi zile senine. Eu mă voi strădui să-ţi fac cât mai puţine greutăţi.

Draga mea mamă eu cred că eşti cea mai bună mamă din lume. Şi cea mai frumoasă! Cred că orice copil şi-ar dori să aibă aşa o mamă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu