sâmbătă, 1 decembrie 2012

Cum mi-am petrecut vacanţa de vară


O compunere despre o fetiţă care şi-a petrecut o parte din vacanţa de vară la bunici.

De cum a început vacanţa de vară am plecat la bunicii mei. Îi iubesc foarte mult, ei sunt cei care m-au crescut cât am fost mică, motiv pentru care este o reală plăcere să petrec cât mai mult timp cu ei.

Bunicii mei locuiesc într-o localitate din apropierea oraşului Iaşi. Casa lor se află într-o zonă bine împădurită, cu copaci înalţi, cu un coronament foarte bogat. La umbra acestora nici nu am simţit temperaturile caniculare, care au pus stăpânire pe România în această vară.

În timpul celor câteva săptămâni pe care le-am petrecut aici, am avut parte de multă linişte şi relaxare. Am avut grijă să-mi iau de acasă mai multe cărţi, pe care le-am savurat în zilele de vară nesfârşit de lungi. O mare parte din timp am petrecut-o în grădiniţa de lângă casă, în iarbă, înconjurată de flori. Primăvara trecută, împreună cu bunica mea am plantat multe flori. Acum erau înflorite. În fiecare dimineaţă le-am udat şi le-am curăţat, astfel că la plecarea mea grădiniţa cu flori era foarte frumoasă precum o grădină de vis.

Bunicul meu mi-a făcut o surpriză frumoasă şi mi-a instalat un leagăn mare sub un copac cu umbră deasă. Aici am stat cât a fost ziua de lungă. Am citit, am mâncat, am dormit; seara tot de aici priveam cerul înstelat. Atât de mult mi-a plăcut acel leagăn încât acum îmi doresc să-l am aici cu mine în oraş.

Chiar dacă bunicii mei nu sunt agricultori şi nu se ocupă cu muncile câmpului, în curte au câţiva pomi fructiferi. I-am ajutat să culeagă vişine, cireşe şi nişte mere de vară. I-am ajutat să culeagă este mai mult o figură de stil, căci eu mai mult am mâncat fructe decât am cules, dar cu toate acestea mi-a plăcut foarte mult, iar bunicii mei s-au bucurat foarte mult că i-am ajutat.

Pentru mine, momentele liniştite alături de persoanele dragi reprezintă modul ideal de a petrece o vacanţă. Exact de asta am avut parte; deci vacanţa mea de vară a fost o vacanţă de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu