sâmbătă, 1 decembrie 2012

Compunere - Ultimele zile din vacanţa de vară

Sfârşitul vacanţei de vară se apropie de final cu paşi repezi. Zorii unui nou an şcolar se văd în depărtare. În câteva zile, şcoala va reîncepe, iar odată cu ea vacanţa cu dimineţi libere, pline de joc şi voie bună, va fi doar o amintire.

Mi-am propus ca în scurta perioadă rămasă până la primul sunet al clopoţelui din acest an să profit cât pot de mult de ultimele zile de vacanţă.

Prima pe lista mea de priorităţi va fi grădina zoologică. Sunt curios să văd ultimele animale aduse de la ultima mea vizită la zoo. Totodată, vreau să mă documentez asupra vieţii unor animale, pentru a putea întocmi o compunere pe care trebuie să o prezint în primele zile ale noului an şcolar.

Următorul lucru pe lista mea de făcut până la finalul vacanţei este să găsesc o piscină pentru a participa la un curs de înot. Am realizat în zilele petrecute la mare, că este necesar să ştii să înoţi. În plus, fără să te mişti în voie prin apă nu e nico distracţie la mare. Vreau ca în viitoarea vacanţă la mare să fiu un înotător iscusit.

În zilele care îmi vor rămâne mi-am propus să chem la mine nişte prieteni să încingem un joc de echipă pe noua mea consolă, Xbox 360 cu Kinect. Zilele trecute părinţii mi-au cumpărat două jocuri absolut noi: un joc cu maşini - Forza Motorsport 4 şi unul sportiv - Virtua Tennis 4. Abia aştept să le prezint prietenilor mei aceste jocuri şi să petrecem împeună nişte momente memorabile.

Aş mai avea multe alte lucruri de făcut în această vacanţă, dar trebuie rezerv câteva zile şi şcolii. Trebuie să citesc nişte lecturi de vacanţă pentru a putea întocmi nişte prezentări, pe care le voi preda în prima săptămână de şcoală. Această activitate îmi va fi foarte utilă, deoarece încetul cu încetul trebuie să mă deconectez de la viaţa de vacanţa şi să intru un ritm specific şcolii.

Chiar dacă mă încearcă o uşoară tristeţe când mă gândesc că vacanţa de vară e pe sfârşite, voi încerca să profit de fiecare clipă liberă pe care o mai am, până la începutul anului şcolar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu